افراز ِ رود

از دره ، گویی که رها هستی

افراز ِ رود

از دره ، گویی که رها هستی

دایناسورها

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ


انقد این روزا از این متنای فسیل شناسی و انقراض جانوران می خونم (مجبورم بخونم ) گاهی از سر کنجکاوی می رم سرچ می کنم عکساشونو نگاه می کنم... 

انگار تا حالا دایناسور ندیده م، انگار اولین بارمه فسیل می بینم... 

خدایا چقد اینا عجیبن ! 

من از اینم عجیب ترم ... هزار بار دایناسور دیدم، ولی هیچ وقت بهشون فک نکرده بودم ...


مثه رفتارم با حمید که تا چن وقت پیش هیچ وقت درست بهش فکر نکرده بودم، مثه راه رفتن تو حاشیه ی نا امن خیابون که منجر به تصادف می شه، ( اون لحظه ی برخورد ادم با ماشین به معنای واقعی کلمه یه تلنگره، یعنی "هی! این خیابون ماشین داره " و من جدا و جدا تا حالا انقدر ملموسانه نفهمیده بودم حضور ماشین هارو ... )

چقدر سر به هوام ... 


  • پونه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی